понеділок, 7 квітня 2014 р.

Модуль 8. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме із впровадженням системи оцінювання, яка будується навколо навчальних потреб учнів, вони стають більш задіяними у всі процеси оцінювання. Дослідження чітко вказують на позитивний ефект від впровадження системи оцінювання, яка орієнтована на учнів. Вона поліпшує якість навчання. Учням потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них.
   Вважаю, що оцінювання на всіх етапах проекту допомагає учням самостійно вести моніторинг власних знань та стимулювати їх до ефективної роботи.  Залучення учнів до оцінювання, на мою думку, розвиває їх самокритику та навчає об'єктивно оцінювати як свої власні знання так і знання інших.   

   Для себе зробила помітки як правильно створювати форми для оцінювання учнівських робіт, занотувала цікаві ідеї, що стосуються покращення прикладу учнівської роботи, та внесла до неї зміни. 
   Дуже сподобалась бібліотека шаблонів, яка містить величезний банк інформації, з якого однозначно можна обрати форму оцінювання для будь-якого етапу свого проекту.

1 коментар:

  1. Згоден з вищесказаним, оскільки дійсно оцінювання на всіх етапах проекту допомагає учням самостійно вести моніторинг власних знань та стимулювати їх до ефективної роботи.

    ВідповістиВидалити